"Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданының білім бөлімі жанындағы Державин қаласының балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы" мемлекеттік коммуналдық-қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунально-казённое предприятие "Центра детско-юношеского творчества города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқу - тәрбие жұмысының 2019-2020 оқу жылының 1 жарты жылдығына талдау

Жарқайың ауданының білім бөлімі  жанындағы МКҚК «Балалар шығармашылық үйі»

оқу - тәрбие жұмысының 2019-2020 оқу жылының 1 жарты жылдығына талдау

 

Білім беру мекемесі жұмысының барлық жүйесін тұтас  байланыстырушы педагогтардың педагогикалық шеберлігін арттырудың маңызды құралы оқу - тәрбие және әдістемелік жұмыс болып табылады. Осы жұмыстың рөлі жаңа әдістемелерді, оқыту мен тәрбиелеудің тәсілдері мен нысандарын тиімді және жедел пайдалану қажеттілігіне байланысты қазіргі жағдайда айтарлықтай артады.

Шығармашылық үйінің ұйымдастырылуын, педагогикалық ұжым құрамы мен оқушылардың ерекшеліктерін жоспарлау мен есепке ала отырып, осы оқу жылында негізгі әдістемелік тақырып бойынша жұмыстар жалғастырылды.

     "Қосымша білім беру педагогтарының кәсіби құзыреттілігін арттыру".

Балалар шығармашылық үйі жұмысының мақсаты:

* Педагогикалық қызметкерлердің кәсіби шеберлігін, шығармашылық өсуі мен еңбек сапасын арттыру үшін қолайлы жағдай жасау.

* сабақтан тыс уақытта қала мектептерінің оқушыларын шығармашылық өзін-өзі анықтау үшін жағдай жасау.

* рухани мәдениетке баулу арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және адамгершілік құндылықтарды тәрбиелеу.

Мақсатқа жету үшін міндеттер анықталды:

1.    БШҮ педагогтарының біліктілігін үздіксіз арттыруды жүзеге асыру.

2.   Психологиялық  жайлылық біріктіру шарты ретінде баланың жеке басын дамыту;

3.Нәтижелі тәжірибені қалыптастыру,анықтау, зерттеу, жалпылау.

Мекемеге 7-17 жас аралығындағы балалар қабылданады. Мекеме оқушыларының контингенті қаланың барлық аумағында тұратын балалар мен жасөспірімдер қатарынан жинақталады. БШҮ, жалпы білім беретін мектептер. Балаларды оқыту қызығушылықтары бойынша қазақ және орыс тілдерінде бір жастағы және әртүрлі жастағы шығармашылық бірлестіктерде жүзеге асырылады.

2019 жылдың желтоқсан айының соңында " Балалар шығармашылық үйіне 280 оқушы барады. Оның ішінде осы оқу жылында көрсетілген мемлекеттік қызметке сәйкес: қыркүйек айында – 138 бала, қазан айында -30 бала түсті.  Оқушылар контингенті жеткілікті тұрақты, көбінесе кіші және орта буынды құрайды, шамамен ұлдар мен қыздардың теңдігі.

Білім алушылардың контингенті тұрақты. Бұл білім алушылар осы қызмет түрлеріне тікелей қызығушылық танытатынын көрсетеді.  Балалар шығармашылық үйі білім алушылардың сұраныстарын анықтау бойынша жұмыс жүргізуде. БШҮ бірлестіктерінде кіші мектеп жасынан бастап жалпы білім беретін мектеп бітірушілерін аяқтай отырып балалар айналысады.

Оқу жылы 16 қыркүйекте басталып, 31 мамырда аяқталады. Балаларды оқу жылына жинақтау 2019 жылы 01 қыркүйекте бекітілді. Мемлекеттік қызметке сәйкес балалар шығармашылық бірлестіктері оқушыларының тізімдік құрамын түзету 2019 ж. 01 Қазанда жүргізілді.

Ағымдағы жылы БШҮ-де қызметтің 4 бағыты бойынша барлығы 20 балалар шығармашылық  бірлестігі жұмыс істеді.

Каникулдық кезеңде мекеме БШҮ педагогтарының бос уақытын өткізу бағдарламалары мен бірлестіктердің жалпы дамытатын қосымша бағдарламаларына сәйкес жұмысты ұйымдастырады.

 Оқу түрі-күндізгі. Әрбір бала бірнеше бірлестікпен айналысуға, оларды ауыстыруға құқылы. Сабақтар топтар бойынша, жеке немесе бірлестіктің барлық құрамымен өткізіледі.

Аудан мектептеріндегі балалар контингенті

Оқу жылы

Жанында интернаты бар А.Үкібаев атындағы орта мектебі

Н.Крупская атындағы орта мектебі

Н.Островская атындағы орта мектебі

Гастелло орта мектебі

2019-2020

85

90

72

33

               "Балалар шығармашылық үйінің" педагогикалық ұжымында 16 педагог жұмыс істейді: оның ішінде жоғары білімді - 12 мұғалім; Орта - арнайы білімді - 4 мұғалім.


Оның ішінде жоғары санатты - 5 мұғалім, бірінші санатты - 4 мұғалім, екінші санатты - 2 мұғалім, санатсыз - 5 мұғалім.

Қорытынды:осылайша, жұмыс істейтін педагогтердің білім беру құрамын жұмыс істеу мен дамыту үшін жемісті деп санауға болады, бірақ жас мамандардың келуі қажет. Ұжымның санаттар бойынша сипаттамасын тиімді білім беру үдерісін ұйымдастыру үшін қолайлы деп санауға болады. Әкімшіліктің кадр әлеуетін жасарту бағытындағы қызметі педагогикалық ұжым құрамында жас педагогтарға кәсіби тәжірибені беруге дайын болған жетілген педагогтардың сақталуын сақтай отырып үйлесімді ұштасады.

     Педагогикалық ұжымның жұмысы оқу - тәрбие жұмысының жылдық Жоспары, "Қазақстан Республикасындағы білім туралы Заңға"сәйкес қосымша білім беруді дамыту бағдарламасы және балалар шығармашылық үйінің нормативтік - құқықтық базасы негізінде жүзеге асырылады.;

"Балалар шығармашылық үйі" 4 бағыт бойынша жұмыс істейді.:

- сәндік-қолданбалы

- көркем-эстетикалық

- логикалық ойлауды дамыту және техникалық моделдеу-техникалық

-өлкетану

Қосымша білім беру жүйесінің икемділігі өз кезегінде міндетті мемлекеттік стандарттардың болмауымен қамтамасыз етіледі, сондықтан оқушылардың мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бағдарламаларды еркін құру мүмкіндігі бар. Осыған орай, әрбір бала өз қабілеттерін іске асыру және педагогтер ұсынатын білім мен іскерлікті меңгеруге мүмкіндік алады. Балалар өз күштерін әр түрлі іс - әрекеттерде сынап, өздерінің жеке қасиеттерін әр түрлі жағдайларға өлшеуге үйренеді. Бұл оларға практикалық тәжірибе алуда және түрлі құзыреттіліктерді игеруде артықшылық береді.

      Балаларға қосымша білім берудің негізгі міндеттерінің бірі жеке тұлғаның шығармашылық, рухани, физикалық мүмкіндіктерін дамыту, олардың қабілеттерін іске асыру болып табылады. Балаларды қабылдауға байланысты әр түрлі жұмыс формасы бар үйірмелер құрылған-бұл үйірмелер, қызығушылықтары бойынша студиялар.

Штаттық кестеге қосымша білім беру педагогтарының 5 бірлігі енгізілген, 20 үйірме сабақтары жүргізілуде. Балалар жұмыс бағыты бойынша білім беру бағдарламаларын меңгеруде:

2019-2020 жылдарға арналған "Балалар шығармашылық үйінің" жұмысы туралы жалпы мәліметтер.

 

5 үйірме мектептер базасында жұмыс істейді:

1.  ОМ.А. Укубаева - "RobotX" робототехника.Жетекшісі: Сағынбай О. А.(23 )

2. ОМ.Н. Островский-" RobotX " робототехника. Жетекшісі: Сексембаева Г. Б. (14).

3.  ОМ.Н. Крупксой - "RobotX" робототехника. Жетекшісі: Хаким Е. А. (18)

4. Гастелло ОМ - "Фантазия" әдеби-драмалық үйірмесі( 18), "Ұлт - мұрасы" әдеби – тарихи үйірмесі (15)

Оқу жоспары

"Балалар шығармашылық үйі" МКҚК білім беру үдерісін оқу жоспары мен жылдық жұмыс жоспарына, сондай-ақ ҚР "Білім туралы" Заңының №14 бабына, ББДҰ №23 бабына, балаларға қосымша білім берудің білім беру бағдарламаларының мазмұны мен ресімделуіне қойылатын талаптарға сәйкес жүзеге асырады, ол барлық күнтізбелік жыл ішінде 16 қыркүйек пен 31 мамыр аралығында күн сайын, сенбіні қосқанда. Көркем - эстетикалық және логикалық - техникалық бағыттар бойынша бағдарламаны іске асыратын қосымша білім беру педагогтарына бағдарламаны 2 жылдық іске асыру-аптасына 3 рет, жылдық іске асыру – аптасына 2 рет.

 

Жылдық сағат саны санына байланысты сағат аптасына.

 

Аптасына сағат саны

2 сағат

4 сағат

6 сағат

72

144

216

 

2019-2020 оқу жылының 1 жарты жылдығында 16 жұмыс аптасы болды. Балалар шығармашылық үйінің педагогтары сабақ кестесіне сәйкес сабақ өткізді, бұл: аптасына 4 сағат болғанда – 64 сағат, аптасына 6 сағат болғанда - 96 сағат.

Келтірілген диаграммадан ең сұранысқа ие бағыт көркем - эстетикалық болып табылады. Хореографиялық бірлестіктерде (Савчук О. А) және сурет салу үйірмелерінде (Ибраева Б. Т), сондай-ақ шахмат үйірмелерінде (Дамер Б) ерекше сұранысқа ие.

Барлық бағдарламалар бойынша педагогикалық ұжым жаңа педагогикалық технологияларды іздестіреді, олар баланың тұлғасына әсер етуді ұйымдастыру бойынша педагогтардың кәсіби маңызды біліктерінің жүйесін анықтайды.

Білім беру қызметін талдау көрсеткендей: оқу-білім беру қызметі Жарғыға, білім беру бағдарламаларына, оқу жоспарына сәйкес келеді;

• білім беру үдерісі әлеуметтік сұранысты, балалар мен ата-аналардың қажеттіліктерін ескере отырып құрылды;

* білім беру бағдарламаларының әр түрлі бағыттылығы балаларға табиғатқа жақын нәрселерді таңдауға мүмкіндік берді, олардың қажеттіліктеріне жауап береді және олардың мүдделерін қанағаттандырады.

Контингенттің сақталуы

Жинақтау нәтижелерін тексеру кезінде балалардың шығармашылық бірлестіктерінің барлық тексерілген топтары 100% - ға толықтырылғаны анықталды. 1 жарты жыл ішінде КДТ әкімшілігі мен педагогтары оқушылар контингентін сақтау бойынша белсенді жұмыс жүргізді. Бақылау тексерулерінің нәтижелері бойынша шығармашылық бірлестіктердің қатысуына талдау жүргізілді, балалармен жұмысты жандандыру бойынша білім алушылармен және ата-аналармен жұмысты күшейту бойынша міндеттер қойылды.

Білім алушылар контингентінің сақталуы

 

Соңғы үш жылда білім алушылардың жалпы саны – тұрақты

Оқу жылы

2017-2018

2018-2019

2019-2020

Білім алушылардың саны

210

252

280

 

 

 

 

1 қыркүйекке топтарды жасақтау және 1 қазанға топтастыру мәселелері директор жанындағы кеңестерде талқыланды, нәтижелері педагогикалық кеңесте талданды. Жалпы шығармашылық бірлестіктердің педагогтары білім алушылардың шығып қалуының немесе шығармашылық бірлестік құрамының ауысуының келесі себептерін атайды:

- балаларды басқа білім беру ұйымдарына ауыстыру;

- балаларды басқа елді мекенге көшіру;

- мектепте көп жұмыспен қамтылу, үлгермеушілік;

- қызығушылықтың тез ауысуы, басқа шығармашылық бірлестіктерге көшу;

2019-2020 оқу жылының басынан балалар шығармашылық үйінің оқушылары мен педагогтары аудандық іс-шараларға және әр түрлі деңгейдегі конкурстарға қатысады.

* 21 қыркүйекте БШҮ мәжіліс залында Жарқайың ауданының балалары үшін өздерінің қонақжай есіктерін ашу үшін "ЖАҚСЫЛЫҚ қымбат" атты ашық есік күні өтті 

Қыркүйек айында аудандық полиция бөлімінің қатысуымен " Абайлаңыз-балалар!"құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша оқушылар қабылданды:

"Балалар шығармашылық үйі" үйірмелері жарыстарға қатысты, балалар "Қауіпсіз жол"акциясының белсенді қатысушылары болды. ЖЖЕ бойынша жарыстарда "бұл Мен, бұл Мен, бұл менің барлық достарым", "жұмбақтар", "Авторомашка", "жол белгілері бар би", "Біз қай жерде болдық, біз не барғанын айтпаймыз - көрсетеміз"," жезл бер "байқауларында өз күштерін сынап көрді.

* 9 қазан күні "Жастар" шахматтан аудандық чемпионат өтті

2019!""Логика және шахмат" үйірмесінің оқушылары Б. Дамер дайындаған жүлделі орындарға ие болды: Мурзабекова Асия-1 орын, Жунусов Ахат-1 орын .

Осы конкурстармен қатар қосымша білім беру педагогтары мен тәрбиеленушілер аудандық іс-шараларға қатысады: тамыз конференциясы, Мұғалімдер күніне арналған концерт, АМҮ-де барлық атаулы күндерге көрме материалдарын ресімдейді.

Тарих және география мұғалімі Бегалина И. Н. өткізетін өлкетану және туризм үйірмелеріне оқушылар үлкен қуанышпен барады.

Ұлттық валюта күні 2019 жылдың қараша айында балалар шығармашылық үйінің қабырғасында "Ұлттық валюта күні - 26 жыл. 8 сынып оқушысы Хамзина Дильназ және Кирильчук Ангелина барлық қатысушыларға теңгенің туу туралы айтты.

Ибраева Б. Т. сурет пәнінің мұғалімі өз сабақтарын қызықты және танымды өткізеді.Балалар "халық шығармашылығының бастауы" үйірмесіне үнемі барады.

Оқу жылы бойы "балалар шығармашылық үйі" педагогтары ашық сабақтар мен іс-шаралар өткізді:

"Балалар шығармашылық үйі" педагогтардың іс-шаралары

* Сексембаева Г. Б. Н. Островский атындағы ОМ базасында "RobotX"үйірмесі .

     Үйірменің негізгі мақсаты-бағдарламалаумен және алгоритммен байланысты логикалық ойлау қабілеті бар шығармашылық, техникалық сауатты тұлғаны тәрбиелеу. Құрастырумен айналыса отырып, балалар қарапайым механизмдерді зерттейді, қолмен жұмыс істеуге үйренеді,олар қарапайым конструкторлық ойлауды, қиялды дамытады, көптеген механизмдердің жұмыс істеу принциптерін зерттейді. Сабақ барысында әр баланың коммуникативтік белсенділігі артады, жұппен, топта жұмыс істей білу қалыптасады, шығармашылық қабілеттер дамиды. Өз тобында жарыстарды өткізу өте маңызды. Ол оқушыларда жарыс әрекетінің ерекше түрін қалыптастыруға мүмкіндік береді және оларға қажетті сенімділік алуға, өз мүмкіндіктері мен командада өз рөлін барабар бағалауға мүмкіндік береді.

Пленэр-сабақ "Пейзаж" және " күз,қайда? оқушылар табиғатта әуестеніп жұмыс істейді. Кабинетте күзгі табиғат бояуларын есте сақтау немесе ұсыну бойынша беру қиын. Ал табиғаттан жасалған жұмыстар әлдеқайда қызықты және жарқын. Ең бастысы, бұл сабақ баланың жадында қалады, өйткені оның сезімін, жан дүниесін көрсетеді.


* Бегалина И. Н. "Өлкетану және туризм" және "Жарқайын тарихы мұражайы" үйірмелерінің жетекшісі

         Осы үйірмелердің мақсаты: оқушылардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру, оқушылардың зерттеу іс-әрекетінің алғышарттарын жасау, оқушыларға әлеуметтік бейімделуге көмек көрсету, олардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру.

 Үйірме жетекшісі келесі жылдық міндеттерді жоспарлады:

 -біздің жерлестеріміздің өміріне балалардың қызығушылығын тудыру;

- туған өлкенің тарихы, оның ескерткіштері туралы қарапайым түсінік беру;

 - өлкеміздің көлемі мен оның табиғи байлықтары туралы түсінік беру.

 - туған өлкенің өміріне қызығушылық туғызу.

Жұмыстың келесі түрлерін қолданды:

- Жарқайың ауданының тарихын көрсететін материалдарды жинау;

- қажетті ақпарат алу мақсатында тарихи көздермен жұмыс;

- алынған материалдарды өңдеу (альбомдар жасау, стендтер, фотокөрмелер жасау ) );

- экскурсияларды өткізу үшін материалдарды іріктеу, экскурсиялық материалдарды құрастыру;

- тақырыптық экскурсиялар, жорықтар, серуендеу өткізу

Бірінші жарты жылдықта келесі іс-шаралар өткізілді:

"Жарқайың ауданының пайда болу тарихы" материалдарын жинау экспедициясы 

                                  Ашық аспан астындағы мұражай

 

Қорытынды:

Үйірме бойынша жүйелі және жоспарлы жұмыс оқушылардың білімін байытуға ықпал етті. Балалар біздің өлкеміз туралы көп мәлімет алды. Балалардың белсенді және пассивті сөздігін толықтыру балалардың көрнекі-бейнелі ойлауын қалыптастыруға ықпал етті. Балалар арасындағы ойын және еңбекте достық қарым-қатынас жақсарып, балалар мен ата-аналар ұжымдарының қарым-қатынас жүйесі байытылды. Тәрбие үдерісінде этнографиялық мәдениет құралдарын пайдалану өз халқы үшін мақтаныш сезімін, халық дәстүрлеріне құрмет сезімін тәрбиелеуге, балаларды жалпы адамзаттық құндылықтар әлеміне тартуға мүмкіндік береді.

 

* Маркова Н. С. "Фантазия" үйірмесінің жетекшісі»

            "Фантазия" үйірмесі "Гастелло ОМ"ММ базасында жұмыс істейді.

"ФАНТАЗИЯ" әдеби - драмалық үйірмесінің мақсаты-әдеби іс-әрекет арқылы шығармашылық тұлғаны анықтау, сақтау және дамыту.

Міндеттері: баланың эмоционалдық саласын дамыту, балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, олардың өзін-өзі тануы және өзін-өзі анықтауы үшін жағдай жасау; білім алушыларда көркем-шығармашылық қызмет процесінде коммуникативтік қасиеттерді қалыптастыру.

  Балалар үйірмесінің жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыруға балалардың қатысуы айқын болды. Педагог әрқашан оқушылардың пікіріне құлақ асады. Ең есте қаларлық іс-шара "Жарқайың ауданы әкімінің жаңа жылын"өткізу және сценарий құрастыру болды.

• Нурмагамбетова Д. М.. "Ұлт Мұрасы" үйірмесінің жетекшісі Гастелло ОМ базасында өткізіледі.

Бұл үйірме ауыл тарихына, отбасының тарихына, отбасының дәстүрлеріне байланысты тақырыптарды зерттеуге бағытталған. Балалар үйірмеге қатысып, өз туыстарын "отбасы ағашын" зерттейді.

  

* Кайпенова Р. Б. "Art&Craft" үйірмесінің жетекшісі

Бала қолөнермен айналысқанда, ол, әрине, үдерістен ләззат алады. Кез-келген шығармашылық сабақ ұқыптылық, ұқыптылық, шыдамдылық, топтастыру және басталған істі аяғына дейін жеткізу сияқты қажетті қасиеттер мен дағдыларды дамытуға көмектеседі.

Қол өнерімен айналысу баланың жақсы талғамын тәрбиелейді,оған үйлесімді және жан-жақты дамуға мүмкіндік береді. Шығармашылық хобби қамқорлық пен демалуға көмектеседі. Қол өнерінің қандай да бір түрін меңгере отырып, бала өз жұмысының сәтті нәтижелерін мақтанышпен көрсететін болады. Өз қолымен бұйым жасау үшін қанша күш пен уақытты жұмсау керектігін түсіну керек.

* Ибраева Б. Т - "халық шығармашылығының бастауы" үйірмесінің жетекшісі

Сабақта мұғалім балаларды дәстүрлі емес сурет салу техникасымен таныстырады. Суреттер көрмелеріне белсенді қатысады:" Тәуелсіздік күніне " - 14 сурет жұмыстары,"Мұғалімдер күніне" - 10 жұмыс, "Тұңғыш Президент күніне" - 12 жұмыс.

Оқу жоспары негізінен толық көлемде орындалды. Бірлестіктердегі сабақтар жүйелі түрде өткізілді. 

Оқу жылында жұмысты бақылау балалар шығармашылық үйінің ішкі бақылау ережесі негізінде жүзеге асырылады.

Үйірмелердегі сабақтардың ұзақтығы 45 минут. Бірінші оқу жылында тәрбиеленушілер үшін сабақтар аптасына 2 рет күніне 2 сағаттан, үйірмеге қатысатын оқушылар үшін аптасына 3 рет 2 сағаттан өткізіледі.

Оқыту қазақ және орыс тілдерінде көркем-эстетикалық бағыттағы модификацияланған бағдарламалар бойынша жүзеге асырылады.

Оқу-материалдық базасы үйірмелерде оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

Педагогтар мен тәрбиеленушілер мектеп пен қаланың концерттік-ағартушылық жұмысына қатысады.

Қорытынды

2019-2020 оқу жылының 1 жарты жылдығындағы мекеме жұмысының талдауы мекеме қызметінің оң бағыттарын белгіледі. Осыған сәйкес проблемалық мәселелерді шешу жолдары белгіленіп, келесі оқу жылында мекеме жұмысының басым бағыттары анықталды.

Мекеме қызметінің оң бағыттары (педагогтардың жұмысын талдаудан)):

- білім алушыларға арналған шығармашылық бірлестіктегі сабақтардың практикалық пайдасы (бейімделу, әлеуметтендіру, коммуникация);

- шығармашылық ұжымдардың білім алушыларының белсенділігі, байқауларда, фестивальдарда және аудандық іс-шараларда табысты өнер көрсетулері;

- оқушылардың шығармашылық өсуі мен шеберлігі;

- балалардың эмоционалдық және физикалық дамуы, тәрбиеленушілердің сабаққа, конкурстарға, жарыстарға, іс-шараларға қатысуға қызығушылығы;

- оқушылардың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру;

- оқушылар контингентінің сақталуы және сабаққа жақсы қатысу;

- ата-аналарға көмек көрсету және қолдау көрсету, сабақ қажеттілігіне мүдделілік.

Мәселелері:

- мектептегі сабақ кестесін есепке ала отырып, сабақ кестесін құрастыру қиындығы, мектепте және одан кейін балалардың үлкен жұмыспен қамтылуы.

- бір мезгілде бірнеше шығармашылық бірлестікке баруына байланысты білім алушыларды жіберу, кешіктіру;

- оқушылардың қызығушылығын жылдам ауыстыру;

Шешу жолдары:

- компромисттер табу, жеке білім беру бағыттарын құру, икемді сабақ кестесін қолдану;

- ата-аналармен жұмыс, Денсаулық сақтау технологияларын белсенді қолдану;

- жеке білім беру бағыттарын құру.

- қаражат тарту, бағдарламаларға, жобаларға қатысу.

Балалар шығармашылық үйінің жұмысын талдау келесі қорытынды жасауға мүмкіндік береді:

- Балалар шығармашылық үйінің іс-шаралары мен сабақтары жоспарлауға сәйкес ұйымдастырылып, өткізілді және көпшілік, ойын-сауық сипатқа ие болды.

- балалар шығармашылық үйінде педагогтар мен тәрбиеленушілер үшін жайлы, білім беру және тәрбие ортасы құрылды.

- білім алушылардың бірлестіктердегі жетістіктері-қосымша білім беру педагогтарының мақсатты және жемісті жұмысының қорытындысы, бұл мекеменің педагогикалық ұжымы жұмысының табысы мен маңыздылығын мойындау ғана емес, сонымен қатар одан әрі өсуге және жетілдіруге ынталандыру болып табылады.

- осы жылы, негізінен педагогтар тәрбиеленушілер үшін жағдай жасайтын және өз бетінше білім алу бойынша жұмыс істейтін жас мамандар.оқушылардың жеке қабілеттері мен ерекшеліктеріне байланысты блоктар мен технологиялар мазмұнының қозғалмалылығына қарай жетілдіріледі.

 

 

Жаңартылған күні: 24.01.2020 09:06
Құрылған күні: 24.01.2020 15:27

Текст