Жарқайың ауданының білім бөлімі жанындағы
"Балалар шығармашылық үйі" МКҚК әдістемелік жұмысының,
2019-2020 жылдың 1 жарты жылдығына талдау.
Педагогикалық ұжымда балалар шығармашылық үйінде 16 адам жұмыс істейді. Әдістемелік тақырып: "Қосымша білім беру педагогтарының кәсіби құзыреттілігін арттыру". Бірыңғай әдістемелік тақырыптың мақсаты педагогикалық ұжымның бірігуіне ықпал етеді,ал пікірлестер ұжымы еңбек ететін жерде, сөзсіз, ынта, жұмыс сапасы, нәтижелілік орын алады. Сондықтан әдістемелік қызметті дамыту мен жетілдіруге тек балалар шығармашылық үйінің әкімшілігі ғана емес, сонымен қатар барлық педагог қызметкерлер де қызығушылық танытуы тиіс. Жыл басында үйірме жетекшісі әдістемелік тақырыптарды таңдады, : «Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында өлкетану оқушыларды адамгершілік –әдістемелік тәрбиелеудің құралы ретінде», «Интеллектуалды ойындарды оқушылардың санасына тереңірек, енгізе отырып функционалды сауаттылықты дамыту», «Игровые технологии в условиях дополнительного образования», «Краеведение как средство нравственно-патритического воспитания школьников в условиях обновленного содержания образования» және де тағы басқа. Әдістемелік жұмыстың біртұтас жүйесін құрудағы әдістемелік қызметтің негізгі мақсаты әр педагогтің шығармашылық әлеуетін жан-жақты дамытуға бағытталған қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктеріне және соңында барлық оқу-тәрбие процесінің сапасы мен тиімділігін арттыруға, тәрбиеленушілердің білім деңгейін, тәрбиесін және дамуын арттыруға негізделген.
Балалар шығармашылық үйі жұмысының мақсаты: қала мектептерінің оқушыларын сабақтан тыс уақытта шығармашылық өзін-өзі анықтау үшін жағдай жасау; балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және рухани мәдениетке баулу арқылы адамгершілік құндылықтарды тәрбиелеу.
Бірінші жартыжылдықтағы әдістемелік қызметтің негізгі жетістіктері-бұл мекеме әлеуетін тиімді пайдалану және сапалы білім беру қызметтерінің қолжетімділігін қамтамасыз ету есебінен қосымша білім беру педагогтарының кәсіби құзыреттілігін арттыруға бағытталған педагогикалық ұжымның жүйелі қызметі. Осы мақсатпен балалардың тұлғалық дамуы, денсаулығын нығайту, кәсіби өзін-өзі анықтау және шығармашылығы үшін қажетті, сонымен қатар барынша жайлы, қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету бойынша жұмыстар жүргізілді.
Педагогикалық ұжымның жұмысы оқу - тәрбие жұмысының жылдық Жоспары, "Қазақстан Республикасындағы білім туралы Заңға" сәйкес қосымша білім беруді дамыту бағдарламасы және балалар шығармашылық үйінің нормативтік - құқықтық базасы негізінде жүзеге асырылады. Әдістемелік жұмыс бағдарламаны жасаумен аяқталмайды, әдістемелік өнімнің әртүрлі түрлерін: оқу құралдарын; әдістемелік жинақтарды; дидактикалық материалдарды; стендтерді; альбомдарды; аудиоматериалдарды; бейнематериалдарды; фотоматериалдарды жасау кезінде жалғастырылады.; педагогикалық тәжірибе мен жарияланымдарды жинақтауға арналған материалдар. Әдістемелік қамтамасыз етуге педагогикалық кеңестер мен әдістемелік бірлестіктерді, семинарларды, ашық сабақтарды, мастер-кластар мен педагогтардың шығармашылық есептерін өткізуге дайындық барысында әзірленген материалдарды да жатқызуға болады.
Биылғы оқу жылында ddt.zharkain.aqmoedu.kz ресми сайтында материалдарды жинау және өңдеу жұмыстары айтарлықтай жанданды.
Осы кезеңде редакцияланып, сайтқа 20-дан астам материал ұсынылды. Негізінен бұл біздің педагогикалық қызметкерлер мен тәрбиеленушілеріміздің түрлі деңгейдегі іс-шараларға қатысуы туралы ақпарат, іс-шаралар жоспары, балалар бірлестіктеріне қабылдау туралы ақпарат болды. Материалды беру формасы әртүрлі болды: фотоматериалдар, мәтіндік құжаттар.
Әдістемелік кеңес отырысында педагог Савчук Оксана Анатольевна «Бишінің мотивациясы. ЖАСЫ: 8-12 ЖАС». Оның жұмыс тәжірибесінен оның бишілердің уәждемесін арттыруға әсер ету әдістері өзгерді, ал төмен уәждеменің себептері: ата-аналардың позициясы; сабақтар мен сөз сөйлеулердің нәтижелері; жеке мінез-құлқы да қалды. Өйткені, бұл жағдайда бишінің уәждемесін төмендетеді, мүмкін, бапкердің дұрыс көзқарасы кезінде, ақша табуға және керісінше. Мысалы, "медальдар тек үздік, ал ең үздіктері тек үшеу ғана береді", қорытынды - оған ұмтылу. Би спортында тек топта ғана емес, әсіресе жеке жұмыс істеу керек. Жаттықтырушымен жеке жұмыс ерекше болуға көмектеседі, харизмнен немесе басқа сөзбен айтқанда, белгілі бір орындау стилінен тұрады, өзінің мықты жақтарын анықтауға және жасыруға, әлсіз жақтарын дамытуға үйретеді.
1 жарты жылдықта әдістемелік кеңестің екі отырысы өткізілді, онда 2019-2020 оқу жылына БШҮ ӘК жұмысын ұйымдастыру, қосымша білім беру педагогтарының білім беру бағдарламаларын қарастыру, үйірмелердің сабақ кестесін, сондай-ақ 2019-2020 оқу жылында ашық сабақтар кестесін бекіту мәселелері қаралды. Әдістемелік жұмыс 1 жыл ішінде:
* педагогтар арасында педагогикалық тәжірибені насихаттау;
* бөлімнің әдістемелік бағытының оқу-материалдық базасын құрайтын әдістемелік материалдарды іріктеу және жүйелеу;
* тәрбиеленушілердің оқу-тәрбие жұмысы және бос уақытын ұйымдастыру мәселелері бойынша жеке және топтық консультациялар;
* орталықта өткізілетін сценарийлерді, бұқаралық іс-шараларды әзірлеу;
• педагогтардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру (көрмелер, іс-шаралар, концерттер және т. б.).
Жалпы әдістемелік жұмыс әдістемелік тәжірибені таратуға бағытталған: бұл педагогикалық және кәсіби шеберлікті арттыру; педагогтардың сабақтарына өзара қатысу; ашық сабақтар өткізу; әдістемелік бірлестікте, педкеңесте қосымша білім беру педагогтарының кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін осының барлығы.
Осылайша, тұтастай алғанда ғылыми-әдістемелік, ұйымдастырушылық, құқықтық, кадрлық және материалдық-техникалық қамтамасыз етуді жетілдіру бойынша инновациялық қызмет табысты жүзеге асырылды.
Әдістемелік бөлімінің меңгерушісі: Маркова Н.С.