Жарқайың ауданының білім бөлімі жанындағы "Балалар шығармашылық үйі" МКҚК-ның 2019 жылдың
қыркүйек, қазан, қараша айлары бойынша жұмыстарына талдау.
Педагогикалық ұжымның жұмысы оқу - тәрбие жұмысының жылдық Жоспары, «Қазақстан Республикасындағы білім туралы» заңына сәйкес қосымша білім беруді дамыту бағдарламасы және балалар шығармашылық үйінің нормативтік - құқықтық базасы негізінде жүзеге асырылады;
Балалар шығармашылық үйі жұмысының мақсаты:
* сабақтан тыс уақытта қала мектептерінің оқушыларын тарту, шығармашылық бағытта өзін-өзі анықтау үшін жағдай жасау.
* рухани мәдениетке баулу арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және адамгершілік құндылықтарға тәрбиелеу.
Білім берудің бұл түрі өскелең ұрпақтың бейімділігін, қабілеті мен қызығушылығын, азаматтық және адамгершілік қасиеттерін дамытуға, өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтауға ықпал етеді.
"Балалар шығармашылық үйі" 4 бағыт бойынша жұмыс істейді:
- сәндік-қолданбалы
- көркем-эстетикалық
- логикалық ойлауды дамыту және техникалық моделдеу-техникалық
- өлкетану
Көркем бағыттағы бағдарламаны жүзеге асыру баланың шығармашылық әлеуетін, оның қиялын, шығармашылық қиялын және көркемдік талғамын дамытуға бағытталған. Бұл шығармашылық бірлестіктер: "Фантазия" әдеби - драма үйірмесі, "ANTRE" хореографиялық театр-студиясы, "Халық шығармашылығы көздері" және "Жас суретші" бейнелеу өнері үйірмесі, "Радуга" сурет үйірмесі, балалар шығармашылық үйі әр түрлі деңгейдегі конкурстарда, көрмелерде, концерттерде лайықты өнер көрсетеді.
Өлкетану бағытындағы бағдарлама білім алушыларға өзінің туған өлкесін, тарихын, мәдениетін жақсы білуге, туған өлкені зерттеуге әр түрлі формада – қарапайым сипаттамалардан бастап қоғамдық маңызы бар және практикалық құндылығы бар күрделі зерттеу жұмыстарына дейін қатысуға, өзінің шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.
Сәндік-қолданбалы бағыт оқушылардың рухани дамуында, олардың эстетикалық және еңбек тәрбиесінде маңызды мәнге ие, өнім – қолөнер басқа да шығармашылық жұмыстар жасауды көздейді. "ART/ GRAFT", "ART /DESIGN" сәндік - қолданбалы студиясының бағдарламасы туған өлкесінің дәстүрлерін зерттеуге бағытталған, көркем және шығармашылық шеберлікті дамытады. Осы бағыттағы білім алушылар түрлі көрмелер мен іс-шараларға белсенді қатысады.
"Логикалық ойлауды дамыту және техникалық моделдеу - техникалық" бағыты білім алушылардың тұлғалық дамуына ықпал етеді және логикалық ойлау мен танымдық белсенділікті қалыптастыруды қамтиды. Тәрбие қызметінің аспектілері – бұл мақсатты өзара байланысты бұқаралық іс-шаралар жиынтығы, бос уақытты ұйымдастыру, ұжымдық шығармашылық істер.
Оқу жылының басынан бастап балалар шығармашылық үйіне 280 оқушы барады. Оның ішінде осы оқу жылында көрсетілген мемлекеттік қызметке сәйкес: қыркүйек айында – 138 бала, қазан айында -30 бала түсті. Оқушылар контингенті жеткілікті тұрақты, көбінесе кіші және орта буынды құрайды, шамамен ұлдар мен қыздардың теңдігі. Білім алушылардың контингенті тұрақты. Бұл білім алушылар осы қызмет түрлеріне тікелей қызығушылық танытатынын көрсетеді. Балалар шығармашылық үйі білім алушылардың сұраныстарын анықтау бойынша жұмыс жүргізуде. БШҮ бірлестіктерінде кіші мектеп жасынан бастап жалпы білім беретін мектеп бітірушілерін аяқтай отырып балалар айналысты.
Балаларға қосымша білім берудің негізгі міндеттерінің бірі жеке тұлғаның шығармашылық, рухани, физикалық мүмкіндіктерін дамыту, олардың қабілеттерін іске асыру болып табылады. Балаларды қабылдауға байланысты әр түрлі жұмыс формасы бар үйірмелер құрылған-бұл үйірмелер, қызығушылықтары бойынша студиялар.
Штаттық кестеге қосымша білім беру педагогтарының 5 бірлігі енгізілген, 21 үйірме сабақтары жүргізілуде. Балалар 4 бағытта білім беру бағдарламаларын меңгеруде:
2019-2020 жылдарға арналған "Балалар шығармашылық үйінің" жұмысы туралы жалпы мәліметтер.
Бағыт |
№ |
Үйірме атауы |
Топтағы балалар саны |
Жетекші |
Сағат саны |
Сабақ кестесі |
1. Өлкетану |
1 |
«Туризм және өлкетану» |
12 |
Бегалина И.Н. |
4 |
Дүйсенбі, сенбі 15:00-16:40 |
2 |
«Жарқайын тарихы мұражайы» |
13 |
Бегалина И.Н. |
4 |
Сейсенбі, бейсенбі 15:00-16:40 |
|
2. Логикалық ойлауды дамыту және техникалық моделдеу |
3 |
«Шахмат әлеппесі |
15 |
Дамер Б |
6 |
Сәрсенбі, бейсенбі 16:40-18:20 сенбі 11:00-12:40 |
4 |
«Логика және шахмат» |
12 |
Дамер Б |
4 |
Сейсенбі,бейсенбі 16:00-17:30 |
|
5 |
Robot X»(робототехника) |
14 |
Сексембаева Г.Б. |
4 |
Сейсенбі,сәрсенбі 14:00-16:40 Н.Островский орта мектебінде |
|
6 |
Robot X»(робототехника) |
23 |
Сағынбай О |
4 |
Дүйсенбі 16:00-17:40. Сенбі 10:00-11:40 А.Үкібай орта мектебінде |
|
7 |
Robot X»(робототехника) |
18 |
Хаким Е.А. |
4 |
Сенбі 10:00-11:40 14:00-15:40 Н.Крупский орта мектебінде |
|
3. Сәндік-қолданбалы |
8 |
Сәндік-қолданбалы шығармашылық студиясы «ART&CRAFT» |
12 |
Кайпенова Р.Б |
6 |
Сейсенбі, бейсенбі 10:00-11:40, Суббота11:00-12:40 |
9 |
Сәндік-қолданбалы шығармашылық студиясы «ART&DESIGN» |
13 |
Кайпенова Р.Б |
6 |
Сәрсенбі,жұма 15:00-16:40, Сенбі 13:00-14:40 |
|
10 |
«Пішу және тігу» үйірмесі |
12 |
Лукаш Е.В. |
4 |
Сейсенбі,бейсенбі 14:30-17:10 |
|
4. Көркем-эстетикалық |
11 |
«Халық өнерінің көздері» сурет үйірмесі |
16 |
Ибраева Б.Т. |
6 |
Сейсенбі, бейсенбі 15:00-16:40. Сенбі 10:00-11:40 |
12 |
«Жас суретші» сурет үйірмесі |
17 |
Ибраева Б.Т. |
4 |
Сейсенбі, бейсенбі 10:00-11:40 |
|
13 |
Әдеби-драмалық үйірме «Фантазия» |
15 |
Маркова Н.С. |
2 |
Дүйсенбі 16:00-17:40 Гастелло орта мектебінде |
|
14 |
Әдеби-тарихи үйірме «Ұлт мұрасы» |
18 |
Нурмагамбетова Д.М. |
2 |
Дүйсенбі 16:00-17:40 Гастелло орта мектебінде |
|
15 |
«Театральная студия» үйірмесі |
10 |
Калдарова АД |
4 |
Дүйсенбі 10:30-11:10, Сенбі 11:00-12:40 |
|
16 |
«Қарлығаш өнер үйермесі» |
10 |
Калдарова АД |
4 |
Дүйсенбі 16:00-17:40, Сенбі 14:00-15:40 |
|
17 |
«ANTRE» 2 жыл хореграфиялық би студиясы.
|
14 |
Савчук О.А. |
6 |
Дүйсенбі,сәрсенбі, жұма 16:00-17:40 |
|
18 |
Хореографиялық театр студиясы «ANTRE» 1 жыл
|
22 |
Савчук О. А. |
4 |
Дүйсенбі, сәрсенбі 10:00- 11:40 |
|
19 |
«Аниматор» үйірмесі |
14 |
Савчук О.А |
4 |
Сейсенбі 16:00-17:40, 17:00-18:40 |
|
20 |
«Радуга» сурет үйірмесі 1 қазанынан бастап. |
20 |
Жусупбекова Ж.К. |
4 |
Жұма 10:00-11:40, 16:00-17:10 |
|
21 |
«Мұрагер» музыкалық үйірмесі 1 қазанынан бастап |
10 |
Силеухадыр А |
4 |
Сенбі 10:00-11:40 14:00-15:40 |
|
|
|
Барлығы |
280 |
|
86 |
|
Аудан мектептеріндегі балалар контингенті
Оқу жылы |
Жанында интернаты бар А.Үкібай атындағы орта мектебі |
Н.Крупский атындағы орта мектебі |
Н.Островский атындағы орта мектебі |
Гастелло орта мектебі |
2019-2020 |
85 |
90 |
72 |
33 |
7 үйірме мектеп және аудандық мәдениет үйі базасында жұмыс істейді:
- А.Үкібай ОМ - "RobotX" робототехника. Жетекшісі: Сағымбай О. А.(23 )
- Н. Островский ОМ -" RobotX " робототехника. Жетекшісі: Сексембаева Г. Б. (14).
- Н. Крупксий ОМ - "RobotX" робототехника. Жетекшісі: Хаким Е. А. (18)
- Гастелло ОМ - "Фантазия" әдеби-драмалық үйірмесі( 18), "Ұлт - мұрасы" әдеби – тарихи үйірмесі (15)
- АМҮ - "ANTRE" 2 оқу жылы хореографиялық студиясы (18), "ANTRE" 1 оқу жылы (21) жетекшісі Савчук О. А
Қосымша білім беру жүйесінің икемділігі өз кезегінде міндетті мемлекеттік стандарттардың болмауымен қамтамасыз етіледі, сондықтан оқушылардың мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бағдарламаларды еркін құру мүмкіндігі бар. Осыған орай, әрбір бала өз қабілеттерін іске асыру және педагогтер ұсынатын білім мен іскерлікті меңгеруге мүмкіндік алады. Балалар өз күштерін әр түрлі іс - әрекеттерде сынап, өздерінің жеке қасиеттерін әр түрлі жағдайларға өлшеуге үйренеді. Бұл оларға практикалық тәжірибе алуда және түрлі құзыреттіліктерді игеруде артықшылық береді.
2019-2020 оқу жылының басынан балалар шығармашылық үйінің оқушылары мен педагогтары аудандық іс-шараларға және әр түрлі деңгейдегі конкурстарға қатысады.
* 21 қыркүйекте БШҮ мәжіліс залында Жарқайың ауданының балалары үшін өздерінің қонақжай есіктерін ашу үшін "ЖАҚСЫЛЫҚ қымбат" атты ашық есік күні өтті •
* Қыркүйек айында аудандық полиция бөлімінің қатысуымен " Абайлаңыз-балалар!" құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша оқушылар қабылданды:
"Балалар шығармашылық үйі" үйірмелері жарыстарға қатысты, балалар "Қауіпсіз жол" акциясының белсенді қатысушылары болды. Жол жүру ережесі бойынша жарыстарда "бұл Мен, бұл Мен, бұл менің барлық достарым", "жұмбақтар", "Авторомашка", "жол белгілері бар би", "Біз қай жерде болдық, біз не барғанын айтпаймыз - көрсетеміз"," жезл бер "байқауларында өз күштерін сынап көрді.
* 9 қазан күні "Жастар" шахматтан аудандық чемпионат өтті "Логика және шахмат" үйірмесінің оқушылары Б. Дамер дайындаған жүлделі орындарға ие болды: Мурзабекова Асия-1 орын, Жунусов Ахат-1 орын .
Осы конкурстармен қатар қосымша білім беру педагогтары мен тәрбиеленушілер аудандық іс-шараларға қатысады: тамыз конференциясы, Мұғалімдер күніне арналған концерт, АМҮ-де барлық атаулы күндерге көрме материалдарын ресімдейді.
Тарих және география мұғалімі Бегалина И. Н. өткізетін өлкетану және туризм үйірмелеріне оқушылар үлкен қуанышпен барады.
Ұлттық валюта күні 2019 жылдың қараша айында балалар шығармашылық үйінің қабырғасында "Ұлттық валюта күніне - 26 жыл. 8 сынып оқушысы Хамзина Дильназ және Кирильчук Ангелина барлық қатысушыларға теңгенің тууы туралы айтты
Ибраева Б. Т. сурет пәнінің мұғалімі өз сабақтарын қызықты және танымды өткізеді. Балалар "халық шығармашылығының бастауы" үйірмесіне барады.
Оқу жоспары негізінен толық көлемде орындалды. Бірлестіктердегі сабақтар жүйелі түрде өткізілді.
Оқу жылында жұмысты бақылау балалар шығармашылық үйінің ішкі бақылау ережесі негізінде жүзеге асырылады.
Үйірмелердегі сабақтардың ұзақтығы 45 минут. Бірінші оқу жылында тәрбиеленушілер үшін сабақтар аптасына 2 рет күніне 2 сағаттан, үйірмеге қатысатын оқушылар үшін аптасына 3 рет 2 сағаттан өткізіледі.
Оқыту қазақ және орыс тілдерінде көркем-эстетикалық бағыттағы модификацияланған бағдарламалар бойынша жүзеге асырылады.
Оқу-материалдық базасы үйірмелерде оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Педагогтар мен тәрбиеленушілер мектеп пен қаланың концерттік-ағартушылық жұмысына қатысады.
Қорытынды.
Балалар шығармашылық үйінің жұмысын талдау келесі қорытынды жасауға мүмкіндік береді:
- Балалар шығармашылық үйінің іс-шаралары мен сабақтары жоспарлауға сәйкес ұйымдастырылып, өткізілді және көпшілік, ойын-сауық сипатқа ие болды.
- балалар шығармашылық үйінде педагогтар мен тәрбиеленушілер үшін жайлы, білім беру және тәрбие ортасы құрылды.
- білім алушылардың бірлестіктердегі жетістіктері-қосымша білім беру педагогтарының мақсатты және жемісті жұмысының қорытындысы, бұл мекеменің педагогикалық ұжымы жұмысының табысы мен маңыздылығын мойындау ғана емес, сонымен қатар одан әрі өсуге және жетілдіруге ынталандыру болып табылады.
- осы жылы, негізінен педагогтар тәрбиеленушілер үшін жағдай жасайтын және өз бетінше білім алу бойынша жұмыс істейтін жас мамандар.
Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары :Сейтжанова Ж. С.